Verpakkingsvoorwaarden


Producten die naar Laptop.nl worden gestuurd, dienen in goede staat bij Laptop.nl binnen te komen. Wij stellen de volgende voorwaarden, zodat jouw product op de juiste manier in behandeling kan worden genomen. Voor dat jij jouw product opstuurt dien je eerst een retouraanvraag via de website in te dienen.

Producten worden bij reparatie en vervanging herstelt naar fabrieksinstellingen, hierdoor worden persoonlijke gegevens en bestanden gewist. Zorg er daarom voor dat je altijd in het bezit bent van een goede back-up.

Voorwaarden verpakking

•    Verpak de reparatie in een stevige (bij voorkeur de originele) doos.
•    Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, of wanneer je een defect (DOA) of verkeerd product ontvangen hebt, dien je het product inclusief alle accessoires en in de originele doos naar ons op te sturen.
•    Zorg ervoor dat de doos voldoende gevuld is met opvulmateriaal, zodat jouw product niet kan bewegen en de kans op schade door transport minimaal is.
•    Stop nooit meerdere producten bij elkaar in één doos. Dit kan ervoor zorgen dat de producten elkaar gedurende het transport beschadigen.
•    Wanneer je jouw product wenst op te sturen voor reparatie dien je enkel het product op te sturen zonder accessoires.
Uitzondering: Bij het opsturen van een laptop of monitor dien je de oplader en de accu mee te sturen.
•    Als verzender ben je verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij Laptop.nl aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat deze niet goed verpakt is, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.
•    Laptop.nl stuurt het product altijd in een verpakking terug die geschikt is voor transport. Indien je het product in een verpakking hebt verzonden, die wij niet geschikt vinden, zal de verpakking worden vernietigd en wordt het product in een correcte verpakking geplaatst.

Verzendinstructies
1.    Voeg de factuur van jouw aankoop bij het product in de doos.
2.    Plak het DHL verzendlabel met het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de doos.

Verzendopties
•    Je kan het pakket gratis versturen via een DHL Service Point. Op de website van DHL kan je een punt bij jou in de buurt vinden. Dien hiervoor eerst een retouraanvraag in.
•    Je verstuurt het product met een pakketdienst, de kosten en het risico voor het versturen zijn in dit geval voor jou. Dien hiervoor eerst een retouraanvraag in.

Adresgegevens
Kies je ervoor om de verzending zelf via een pakketdienst te versturen? Stuur het product dan naar het volgende adres:

PDCweb
t.a.v. RMA afdeling
Lodewijkstraat 46
5652 AC Eindhoven

Controle bij binnenkomst
•    Er worden foto’s gemaakt van het pakket en het product.
•    Indien het product niet correct is binnengekomen, wordt je binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de staat waarin jouw product is ontvangen.
•    Bij schade vervalt het recht op garantie en worden kosten voor herstel aan jou in rekening gebracht.
•    Wanneer je afziet van een verdere afhandeling en het product terug wenst te ontvangen, wordt er € 39,- bij je in rekening gebracht.